Friday, March 11, 2011

KENANGAN BULAN FEBRUARY

ASSALAMUALAIKUM~

Hai semua!! ape khabar?? lame rsenye sye x post new story.. too buzy in my february.. hehe.. btw, even i'm very2 bz i'm still through sweet memories with my friends.. heeee.... 

 event yg aku x ley lupe ialah time bufday aku.. 7 FEBRUARY 2011.. hehe.. sdey la sbb aku x dpt smbut ngn family aku.. tp naseb bek aku ade second family aku yg baik sgt2.. yg wat aku happy sentiasa.. hehe... diowg la yg sambut bufday aku.. tp mmg la diowg wat rancangan time bufday aku.. ade ke patot diowg lgsg x wish bufday aku.. diowg buat x tau je kat aku.. time mlm bufday aku diowg semua tido awal... x ckp pape pon kat aku.. sdey tau.. tp.. after mghrb 7 february ue diowg sambut bufday aku.. siap ngn kek ag.. sedapnye... =) thanks friends.. once we are friends forever we are.. =) 

ny la kwn2 aku yg baik sgt ngn aku...

1) nazha kechik  and athirah azmi





2) adiliyana (yg depan sekali)


3) winona emanuel


cute2 kan budak2 ny.. hehe.. aku harap mereka semua akan berjaya dlm kehidupan mereka.. susah dan senang sentiasa bersama... =)

ny pulak kek yg diowg kasik...


yang ny pulak kek kwn baik aku kasik.. (same class)(m. arif azmi)


thanks semua~ muuuaaaaahhhh! 
heheheh~

lagu sahabat selamanya ny untuk korang... <3

DuAyo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia

Karena Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita kehulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

mencari Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat

Untuk selamanya… Selama-lamanya… setia…






No comments:

Post a Comment