Friday, January 28, 2011

MY HAPPY FAMILY 2


Assalamualaikum semua...

hehe~ hari ny aku nak cerita lagi sikit tentang family aq.. ( ini pon sbb ade org ue request ) hahaha~ :) Lets start!!! Gambar di atas adalah gambar mak andak dan pak andak aku.. Diowg ny mmg loving couple la... Nmpk mcm pengantin baru sentiasa.. hahaha~ dua2 org ny mmg pandai bergaya.. mengalahkan artis.. kihkihkih~ ( jgn mrh ) haha~ Mereka antara uncle and auntie yg aku rapat la... hehe~ Rumah mereka ny dekat la jgk ngn umah aq.. Kdng2 klu mereka bosan selalu gak lepak2 at umah aku.. best la.. wat memeriahkan umah..Tp,,,, klu masing sibuk ngn keje.. dekat pon rase jaoh.. kdng2 nak jumpe pon susah.. huhuhu~ sdey~ Uncle n Auntie aku ny mmg la baik orgnye.. yela.. tengok la ank sedara dia yg ny.. kikikiki..~
( poyo je ). Hasil dr perkahwinan mereka maka lahirlah seorg bayi lelaki yg comel.. Sama umo ngn adik aq yg last..(muiz).. nme son mereka ialah Harith Irfan.. ( agaknye la ) hahaha~  nak tngok gambo dia??? watch this!!


CUTE KAN!!!! nmpk mcm anak mat salleh pon ade... hehe.. beselah.. mummy and daddy dia same cantik sme kacak.. ( puji2 ade mkne)~ :) Sepupu aku yg ny mmg rakan baik ngn adik aku.. (muiz).. tp bila dah strt perang mmg la susah untuk dicontrol.. yela.. bak kate org...Sedangkan lidah lagi tergigit,,, ni kan plak sepupu sepapat.. hahah~ nme pon budak2... tp... stress la jgk an klu masing2 dh melontarkan nada suara yg agak2 boley memecahkan gegendang telinga.. pape pon.. mereka2 inilah yg menambah keceriaan dlm keluarga aku..  Dan itulah moment yg aku miss sgt2 bila aku jaoh di kuantan.. :) sob2... :'(


Milik siapakah gadis ini..???????? hehehe~ Hot Mama ny nmenye Hanisah binti Misban.. ( klu x silap la ) kiki~ dia ny mak teh aku.. Aku mmg rapat la ngn dia sejak kecik.. yela.. beza umo aku ngn dia x jaoh mne pon... pape pon... skung ny aku dah jarang la jumpe dia.. rindu~ beselah.. dia dduk jauh.. x mcm family2 yg lain.. mereka tinggl dekat2 je ngn umah aku.. so,, senang la nak berkumpul..hurm.... Auntie aku yg ny dh kawen jgk.. dia msih muda ag rsenye waktu dia kawen ue...untung.. dh bertemu jodoh di usia muda.. x mcm aq.. huhuh... x de org nak.. hahaha~ (yeke?? ) Makcik aku ny lepas dia dah kawen bb2 msk  mmg ade improvement.. ( tp x ley klhkan mskn aq ) kikiki...~ bagos2... em~ kadang2 kalau aku ade prob aku citer gak kat dia.. dia ok la... dengo je ape yg aku citer... hehehe.. :) pendengar yg baik adalah gelaran yg aku ley kasik at makteh aku ny... so hasil dari perkahwinan dia ngn pak teh aku maka mereka dianugerahkan dengan 2 hero malaya yg agak kacak la~ hehehe~ ( pape pon adik2 aku lg kacak ) hahaha.....~ tengok ny!!!


ok.. meh aku kenalkan..
yang dah besar sikit ue nmenye Luqman Haziq.. 3 tahun rsenye umo dia.. hehe~
bdk kecik yg comel ue nme dia Hasif Wafi.. heheh... ( guro )



yang besar untuk abg.. yang2 kecik untuk adik.. hehehe.. (giler kuasa) hahaha~

lastly.. aku mmg rindu sangat2 ngn family aku... Family aq adelah yg pertama.. :)

bye2..

No comments:

Post a Comment